Veel gestelde vragen (FAQ)

Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met Repair A Phone via het contactformulier. Natuurlijk krijgen we bij Repair A Phone regelmatig dezelfde vragen van onze klanten en wellicht zit uw vraag daar ook bij. Hieronder vindt u een overzicht met veel gestelde vragen:

Hoe lang duurt een reparatie bij Repair A Phone?

Reparaties zijn bijna altijd klaar terwijl je wacht. Bijna alle reparaties worden binnen 30 minuten gerepareerd. Wekenlang moeten wachten op je smartphone of tablet behoort dus definitief tot het verleden!

Moet ik een afspraak maken voor een reparatie?

Niets moet, alles mag! Repair A Phone werkt zowel met als zonder afspraak. U bent dus altijd welkom voor de reparatie van uw smartphone of tablet. Via deze pagina heeft u ook de mogelijkheid om een afspraak in te plannen. Het kan echter voorkomen dat het erg druk is. Mocht dit het geval zijn, dan zullen wij dat op tijd aangeven zodat u niet onnodig hoeft te wachten.

Zijn de prijzen inclusief reparatiekosten en btw?

Al onze prijzen zijn inclusief 21% BTW met factuur. Al onze reparatieprijzen zijn inclusief reparatiekosten. Bij Repair A Phone betaalt u geen onderzoekskosten.

Maken jullie gebruik van originele of refurbished onderdelen?

Allebei, met uitzondering van Apple.

Hoe lang heb ik garantie?

Repair A Phone biedt 3 maanden garantie op het te vervangen originele onderdeel. Val-, druk-, water- en vochtschade vallen echter NIET onder de garantie.

Gaan mijn gegevens verloren bij een reparatie?

In principe niet, aangezien wij enkel het defecte onderdeel vervangen. Data wordt opgeslagen op het moederbord van uw smartphone of tablet – indien van toepassing ook op uw geheugenkaart. Zolang deze niet vervangen worden, blijft uw data dus behouden. Toch adviseren wij u om ALTIJD een back-up te maken van uw gegevens. Mocht u daar niet zo handig in zijn, dan helpen wij u graag.

Mijn reparatie staat niet in jullie lijst?

Neem contact op met Repair A Phone, zodat wij kunnen kijken wat en of we iets voor u kunnen betekenen. No worries, want in 99% van alle gevallen kunt u bij ons terecht!

Kan ik mijn toestel ook opsturen voor reparatie?

Dat kan zeker en ook nog eens via deze website!

Kan ik pinnen?

Pinnen is mogelijk en uiteraard kunt u ook contant betalen bij Repair A Phone.





Aanmelden nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?


Copyright © 2024 Repair a Phone
Ontwikkeling door Aerts IT Group B.V.